Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

News and Blog

Webinar z zarządzanie doświadczeniami pacjenta w usługach medycznych dla studentów kierunku INNO

wyróżniające
AktualnościAktualności - INNO

Webinar z zarządzanie doświadczeniami pacjenta w usługach medycznych dla studentów kierunku INNO

W dniu 16 kwietnia 2025 r. odbył się webinar pt.: „Zarządzanie doświadczeniami pacjenta w usługach medycznych”, prowadzony przez Pana Piotra Kuskowskiego, Dyrektora ds. marketingu i strategii w Siemens Healthineers w Polsce.

W wydarzeniu wzięli udział studenci bezpłatnych studiów podyplomowych na kierunku „Skuteczne wdrażanie innowacji w podmiotach leczniczych (INNO)”, realizowanych w ramach projektu „IMPEt – Innowacyjne Metody Podyplomowej Edukacji” w Akademii Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych.

Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję pogłębić wiedzę w zakresie:

  • Czym są doświadczenia pacjenta (Patient Experience, PX) i dlaczego mają kluczowe znaczenie w nowoczesnej opiece zdrowotnej?
  • Jak efektywnie badać i analizować doświadczenia oraz satysfakcję pacjentów?
  • W jaki sposób tworzyć strategię zarządzania PX opartą na synergii ludzi, procesów, komunikacji, technologii i przestrzeni fizycznych?
  • Praktyczne zastosowania (warsztat): transformacja doświadczeń pacjenta na przykładzie diagnostyki obrazowej.
  • Najlepsze praktyki z rynku krajowego i międzynarodowego.

O prowadzącym:

Piotr Kuskowski – Dyrektor ds. marketingu i strategii w Siemens Healthineers w Polsce. Ekspert w dziedzinie transformacji cyfrowej i innowacji w ochronie zdrowia. Autor raportu „Doświadczenia Pacjenta w Polsce” (2019), pierwszego kompleksowego opracowania tej tematyki w kraju. Zawodowo związany z Siemens Healthineers od 2015 r., wcześniej prowadził projekty badawcze i doradcze w firmie KPMG.

Realizacja kierunku studiów odbywa się w ramach projektu “IMPEt – Innowacyjne Metody Podyplomowej Edukacji w Akademii Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych w Elblągu”.

Projekt „IMPEt – Innowacyjne Metody Podyplomowej Edukacji” został sfinansowany ze środków Agencji Badań Medycznych