Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

INNO – Zasady Rekrutacji

Zasady Rekrutacji

Proces rekrutacji opiera się na ocenie merytorycznej i odbywa się w oparciu o dokumenty złożone w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK). Kandydat/ Kandydatka może uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku uzyskania przez Kandydata/ Kandydatkę w końcowym procesie rekrutacji takiej samej liczby punktów, decydująca będzie długość stażu pracy na stanowisku kierowniczym. 

Harmonogram rekrutacji na pierwszą edycję studiów:

  • I tura – 27.03 – 30.06.2024 r. 
  • II tura – 04.07 – 31.07.2024 r. 
  • II tura – 11 – 21.02.2025 r.

Procedura rekrutacyjna ma na celu wyłonienie maksymalnie 30 uczestników zakwalifikowanych na daną edycję studiów podyplomowych INNO.

Krok 1: Sprawdzenie kwalifikacji

Upewnij się, że spełniasz wszystkie wymagania:

  1. posiadasz dyplom potwierdzający wykształcenie wyższe (licencjat, magister) uzyskany w Polsce lub krajach Unii Europejskiej (wymagany oryginał oraz tłumaczenie potwierdzone notarialnie),
  2. jesteś aktualnie zatrudniony w sektorze biomedycznym, m.in. w sektorze zdrowia, i możesz to potwierdzić dokumentem,

  3. posiadasz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w sektorze zdrowia, które możesz  udokumentować,

  4. znasz język angielski na poziomie B2 (zgodnie z klasyfikacją Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego),

  5. posiadasz jedno zdjęcie (twarz).

Krok 2: Rejestracja w Systemie IRK

Wejdź na stronę https://irk.amisns.edu.pl i załóż konto w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK).

Krok 3: Przygotowanie dokumentów i rejestracja na studia

I. Przygotuj wymagane dokumenty, a następnie załącz ich skany w systemie IRK. Pamiętaj, żeby skany wszystkich dokumentów załączyć jednocześnie – weryfikacja ich kompletności odbędzie się jednorazowo, zaraz po rejestracji zgłoszenia. Za dzień złożenia dokumentów uznaje się dzień rejestracji w systemie IRK.

Dokumenty dzielą się na:

1. Obligatoryjne (niepunktowane):

  • dyplom studiów wyższych. Dokument załącz w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie;
  • jedno zdjęcie, które należy załączyć w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – zdjęcie;
  • curriculum vitae – dokument taki jak CV jest tworzony w systemie IRK na podstawie odpowiedzi udzielonych przez Kandydata/Kandydatkę dopiero po załączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, zapisaniu się na studia i zatwierdzeniu klauzuli informacyjnej oraz regulaminu. W zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne” należy kliknąć w napis „Pytania do CV” i wypełnić wymagane pola. Następnie w „Dokumenty i dalsze kroki” należy pobrać dokument, wydrukować i podpisać. Scan podpisanego CV załączyć według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów – kliknąć w granatową ikonę „Zapisz i dodaj dokument” – wybrać z listy rozwijanej;
  • podanie o przyjęcie na studia – dokument tworzony w systemie IRK na podstawie danych osobowych wprowadzonych w Formularze osobowe. Dokument dostępny jest po dokonaniu rekrutacji w zakładce Zgłoszenia rekrutacyjne. Podanie o przyjęcie na studia należy wydrukować, podpisać i przesłać lub załączyć scan według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów – wybrać z listy rozwijanej pozostałe dokumenty.

2. Obligatoryjne (punktowane):

  • aktualne zaświadczenia od pracodawcy/ów potwierdzające aktualne zatrudnienie i co najmniej trzyletnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w sektorze zdrowia. 

Punktacja: 3 – 5 lat – 5 punktów; za każdy kolejny rok 1 pkt, 10 lat i więcej – 10 punktów (maksymalnie 10 punktów). 

– dokument/certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B2* (zgodnie z klasyfikacją Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego). W przypadku braku dokumentu/certyfikatu należy załączyć oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (zgodnie z klasyfikacją Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego).
Punktacja: poziom B2 – 5 punktów; poziom C1 – 7 punktów; poziom C2 – 10 punktów (maksymalnie 10 punktów) .
* Powyższe dokumenty załącz w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów.

3. Nieobowiązkowe (dodatkowo punktowane):

  • dokument/ certyfikat/ zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia w zakresie sektora zdrowia, w szczególności wdrażania innowacji oraz zarządzania w opiece zdrowotnej.

Punktacja: 1 szkolenie – 5 punktów, 2 szkolenia – 10 punktów, 3 szkolenia – 15 punktów, 4 i więcej szkoleń – 20 punktów (maksymalnie 20 punktów).

Dyplomy/zaświadczenia załącz w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe -Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów.
– dyplom ukończenia studiów podyplomowych związanych z tematyką kierunku INNO. Maksymalna liczba dyplomów do dołączenia: 2. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 20 pkt (po 10 pkt. za dyplom).

Dyplomy/zaświadczenia załącz w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe -Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów.

II. Po załączeniu dokumentów dokonaj rejestracji na studia podyplomowe INNO, wchodząc w zakładkę Oferta, należy wybrać kierunek, kliknąć ponownie „Zapisz się”, zatwierdzić klauzulę informacyjną, a następnie jako „Dokument uprawniający do podjęcia studiów” wybrać dyplom ukończenia studiów. 

III. Po dokonaniu rejestracji masz obowiązek przekazać wymagane dokumenty do uczelni, wybierając jedną z poniższych opcji:

  • osobiste dostarczenie dokumentów: Masz 7 dni kalendarzowych od rejestracji elektronicznej na dostarczenie kserokopii i oryginałów dokumentów do weryfikacji. Zrób to najpóźniej dzień przed zakończeniem I etapu rekrutacji. Dokumenty zostaną sprawdzone przez upoważnionego pracownika uczelni i poświadczone za zgodność z oryginałem. Na uczelni zostają jedynie kopie dokumentów. Miejsce składania dokumentów to AMiSNS, ul. Lotnicza 2, bud. A, Dział Rekrutacji i Promocji, od wtorku do piątku, w godzinach 8:30-15:00.
  • przesyłka pocztowa: Dokumenty, w postaci kserokopii poświadczonych przez notariusza, należy wysłać w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty rejestracji w systemie IRK, aby dotarły przed końcem I etapu rekrutacji. Datą dostarczenia jest data wpływu dokumentów na uczelnię, a nie data ich nadania. UWAGA: Nie należy przesyłać oryginałów dokumentów. Adres to AMiSNS, Dział Rekrutacji i Promocji, ul. Lotnicza 2, 82-300 Elbląg.
  • elektroniczne przesłanie dokumentów przez system IRK: Dokumenty w formacie PDF, poświadczone elektronicznie przez notariusza, należy przesłać przez system IRK, co zapewnia szybkie dostarczenie wymaganych dokumentów.

W przypadku, gdy którykolwiek z dokumentów został wystawiony na inne nazwisko niż obecne, prosimy o przedstawienie dokumentu, który będzie podstawą do akceptacji dokumentu, na którym widnieją poprzednie dane (np. skrócony akt ślubu).  Możliwe jest również przedłożenie oświadczenia wyjaśniającego zaistniałą zmianę danych. 

Krok 4: Wyniki rekrutacji
  • Po zakończeniu rekrutacji zostanie sporządzona lista rankingowa. W przypadku uzyskania przez Kandydata/tkę takiej samej liczby punktów, decydująca będzie długość stażu pracy na stanowisku kierowniczym.
  • Jeśli znajdziesz się na liście zakwalifikowanych uczestników, otrzymasz informację mailową lub telefoniczną o przyjęciu na studia.
  • W przypadku zwolnienia się miejsc (przed rozpoczęciem studiów podyplomowych w ramach danej edycji studiów) Kandydaci i Kandydatki z listy rezerwowej będą kolejno włączani na listę uczestników studiów podyplomowych INNO. 
  • W przypadku gdy zakwalifikowany Kandydat/ka złoży pisemną rezygnację z udziału w studiach podyplomowych INNO, do udziału zostanie zakwalifikowany kolejny Kandydat/tka zgodnie z punktacją uzyskaną w dwuetapowej rekrutacji. 
Krok 5: Finalizacja procesu rekrutacyjnego

Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia, będziesz musiał/a podpisać umowę uczestnictwa w studiach podyplomowych INNO.

Dodatkowe informacje
  • Zgodnie z wymogami Agencji Badań Medycznych zastrzega się, że całkowita liczba uczestników edycji studiów podyplomowych z danej jednostki organizacyjnej lub przedsiębiorstwa nie może przekroczyć 20% zakwalifikowanych studentów. W przypadku 30 uczestników maksymalnie 6 osób może pochodzić z tego samego miejsca zatrudnienia. 
  • Uczestnicy nie mogą zostać skierowani na studia podyplomowe INNO przez pracodawcę.
Regulamin rekrutacji