Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

FIZJO – Zasady Rekrutacji

Zasady Rekrutacji

Proces rekrutacji opiera się na ocenie merytorycznej i odbywa się w oparciu o dokumenty złożone w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK). Kandydat/ Kandydatka może uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku uzyskania równej liczby punktów kryterium kwalifikacyjnym będzie kolejność zgłoszeń w systemie IRK.

Harmonogram rekrutacji na pierwszą edycję studiów:

  • I tura – 27.03 – 10.06.2024 r. (rekrutacja może zakończyć się wcześniej, w momencie gdy zgłosi się wystarczająca liczba chętnych, którzy spełnią opisane wymagania i osiągną najwyższą punktację),
  • II tura – 01.07 – 31.07.2024 r.

Rekrutacja ma na celu wyłonienie maksymalnie 30 Uczestników/ Uczestniczek zakwalifikowanych na daną edycję studiów podyplomowych FIZJO.

Krok 1: Sprawdzenie kwalifikacji

Upewnij się, że spełniasz wszystkie wymagania:

  1. posiadasz dyplom potwierdzający wykształcenie wyższe (licencjat fizjoterapii, magister fizjoterapii lub technik fizjoterapii posiadający również tytuł magistra w innej dziedzinie) uzyskany w Polsce lub krajach Unii Europejskiej (wymagany oryginał oraz tłumaczenie potwierdzone notarialnie),
  2. jesteś aktualnie zatrudniony i posiadasz co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie zawodowe w pracy fizjoterapeutycznej,
  3. posiadasz prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty (PWZF), niezależnie od stopnia wykształcenia (licencjat fizjoterapii, magister fizjoterapii lub technik fizjoterapii posiadający również tytuł magistra w innej dziedzinie),
  4. posiadasz staż pracy na oddziale pulmonologicznym, intensywnej terapii, z chorymi wentylowanymi mechanicznie, w zakładach opiekuńczo leczniczych (ZOL), domach opieki społecznej (DPS), hospicjach, ośrodkach opieki domowej nad pacjentem z chorobą lub dysfunkcją układu oddechowego,
  5. znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym udział w zajęciach prowadzonych w języku angielskim.
  6. posiadasz jedno zdjęcie (twarz).

Krok 2: Rejestracja w Systemie IRK

Wejdź na stronę https://irk.amisns.edu.pl i załóż konto w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK).

Krok 3: Przygotowanie dokumentów i rejestracja na studia

I. Przygotuj wymagane dokumenty, a następnie załącz ich skany w systemie IRK. Pamiętaj, żeby skany wszystkich dokumentów załączyć jednocześnie – weryfikacja ich kompletności odbędzie się jednorazowo, zaraz po rejestracji zgłoszenia. Za dzień złożenia dokumentów uznaje się dzień rejestracji w systemie IRK.

Dokumenty dzielą się na:

1. Obligatoryjne (niepunktowane):

  • dyplom studiów wyższych. Dokument należy załączyć w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie;
  • jedno zdjęcie (twarz), które należy załączyć w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – zdjęcie;
  • aktualne zaświadczenie* od pracodawcy/ów potwierdzające aktualne zatrudnienie i co najmniej roczne praktyki zawodowe w dziedzinie fizjoterapii;
  • prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty (PWZF)*, niezależnie od stopnia wykształcenia (technik fizjoterapii posiadający również tytuł magistra w innej dziedzinie, licencjat fizjoterapii, magister fizjoterapii);
  • dokument/certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiającym udział w zajęciach prowadzonych w języku angielskim. W przypadku braku dokumentu/certyfikatu należy załączyć oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiającym udział w zajęciach prowadzonych w języku angielskim.

* Powyższe dokumenty załącz w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów.

  • curriculum vitae – dokument taki jak CV jest tworzony w systemie IRK na podstawie odpowiedzi udzielonych przez Kandydata/Kandydatkę dopiero po załączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, zapisaniu się na studia i zatwierdzeniu klauzuli informacyjnej oraz regulaminu. W zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne” należy kliknąć w napis „Pytania do CV” i wypełnić wymagane pola. Następnie w „Dokumenty i dalsze kroki” należy pobrać dokument, wydrukować i podpisać. Scan podpisanego CV załączyć według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów – kliknąć w granatową ikonę „Zapisz i dodaj dokument” – wybrać z listy rozwijanej;
  • podanie o przyjęcie na studia – dokument tworzony w systemie IRK na podstawie danych osobowych wprowadzonych w Formularze osobowe. Dokument dostępny jest po dokonaniu rekrutacji w zakładce Zgłoszenia rekrutacyjne. Podanie o przyjęcie na studia należy wydrukować, podpisać i przesłać lub załączyć scan według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe – Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów – wybrać z listy rozwijanej pozostałe dokumenty.

2. Obligatoryjne (punktowane):

  • zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające staż pracy na oddziale pulmonologicznym, intensywnej terapii, z chorymi wentylowanymi mechanicznie, w zakładach opiekuńczo leczniczych (ZOL), domach opieki społecznej (DPS), hospicjach, ośrodkach opieki domowej nad pacjentem z chorobą lub dysfunkcją układu oddechowego.

Punktacja: 1 rok – 5 punktów; 2 lata – 10 punktów,  3 – 4 lata – 20 punktów; 5- 9 lat – 30 punktów, 10 lat i więcej – 40 punktów (maksymalnie 40 punktów) .

Dokumenty załącz w IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe -Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów – Pozostałe dokumenty.

3. Nieobowiązkowe (dodatkowo punktowane):

  • dyplomy/zaświadczenia o odbyciu szkoleń w zakresie pracy z pacjentem z chorobami układu oddechowego.

Punktacja: 1 szkolenie – 5 punktów, 2 szkolenia – 10 punktów, 3 szkolenia – 15 punktów, 4 i więcej szkoleń – 20 punktów (maksymalnie 20 punktów).

Dyplomy/zaświadczenia załączy w systemie IRK według ścieżki: Moje konto – Formularze osobowe -Wykształcenie – Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów.

II. Po załączeniu dokumentów dokonaj rejestracji na studia podyplomowe FIZJO, wchodząc w zakładkę Oferta. Należy wybrać kierunek, kliknąć ponownie „Zapisz się”, zatwierdzić klauzulę informacyjną, a następnie jako „Dokument uprawniający do podjęcia studiów” wybrać dyplom ukończenia studiów.

III. Po dokonaniu rejestracji masz obowiązek przekazać wymagane dokumenty do uczelni, wybierając jedną z poniższych opcji:

  • osobiste dostarczenie dokumentów: Masz 7 dni kalendarzowych od rejestracji elektronicznej na dostarczenie kserokopii i oryginałów dokumentów do weryfikacji. Zrób to najpóźniej dzień przed zakończeniem rekrutacji. Dokumenty zostaną sprawdzone przez upoważnionego pracownika uczelni i poświadczone za zgodność z oryginałem. Na uczelni zostają jedynie kopie dokumentów. Miejsce składania dokumentów to AMiSNS, ul. Lotnicza 2, bud. A, Dział Rekrutacji i Promocji, od wtorku do piątku, w godzinach 8:30-15:00.
  • przesyłka pocztowa: Dokumenty, w postaci kserokopii poświadczonych przez notariusza, należy wysłać w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty rejestracji w systemie IRK, aby dotarły przed końcem  rekrutacji. Datą dostarczenia jest data wpływu dokumentów na uczelnię, a nie data ich nadania. UWAGA: Nie należy przesyłać oryginałów dokumentów. Adres to AMiSNS, Dział Rekrutacji i Promocji, ul. Lotnicza 2, 82-300 Elbląg.
  • elektroniczne przesłanie dokumentów przez system IRK: Dokumenty w formacie PDF, poświadczone elektronicznie przez notariusza, należy przesłać przez system IRK, co zapewnia szybkie dostarczenie wymaganych dokumentów.

W przypadku, gdy którykolwiek z dokumentów został wystawiony na inne nazwisko niż obecne, prosimy o przedstawienie dokumentu, który będzie podstawą do akceptacji dokumentu, na którym widnieją poprzednie dane (np. skrócony akt ślubu).  Możliwe jest również przedłożenie oświadczenia wyjaśniającego zaistniałą zmianę danych. 

Krok 4: Wyniki rekrutacji
  • Po przeprowadzeniu rekrutacji zostanie sporządzona lista rankingowa. W przypadku uzyskania przez Kandydata/tkę takiej samej liczby punktów, decydująca będzie kolejność zgłoszeń w IRK. 
  • Jeśli znajdziesz się na liście zakwalifikowanych uczestników, otrzymasz informację mailową lub telefoniczną o przyjęciu na studia.
  • W przypadku zwolnienia się miejsc (przed rozpoczęciem studiów podyplomowych w ramach danej edycji studiów) Kandydaci i Kandydatki z listy rezerwowej będą kolejno włączani na listę uczestników studiów podyplomowych FIZJO. 
  • W przypadku gdy zakwalifikowany Kandydat/ka złoży pisemną rezygnację z udziału w studiach podyplomowych FIZJO, do udziału zostanie zakwalifikowany kolejny Kandydat/tka zgodnie z punktacją uzyskaną w rekrutacji.  
Krok 5: Finalizacja procesu rekrutacyjnego
Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia, będziesz musiał/a podpisać umowę uczestnictwa w studiach podyplomowych FIZJO.
Dodatkowe informacje
  • Zgodnie z wymogami Agencji Badań Medycznych zastrzega się, że całkowita liczba uczestników edycji studiów podyplomowych z danej jednostki organizacyjnej lub przedsiębiorstwa nie może przekroczyć 20% zakwalifikowanych studentów. W przypadku 30 uczestników maksymalnie 6 osób może pochodzić z tego samego miejsca zatrudnienia. 
  • Uczestnicy nie mogą zostać skierowani na studia podyplomowe FIZJO przez pracodawcę.
Regulamin rekrutacji